עדכון ב- Google: התייחסות שונה ללינקים פנימיים וחיצוניים
גוגל עדכנה לאחרונה חלק מהאלגוריתם שמאחורי ה- Google Webmaster Tool ושינתה את הדרך בה הכלי המופלא הזה מתייחס למבנה הקישורים הפנימיים והנכנסים של האתר.
לפרטים נוספיםגוגל עדכנה לאחרונה חלק מהאלגוריתם שמאחורי ה- Google Webmaster Tool ושינתה את הדרך בה הכלי המופלא הזה מתייחס למבנה הקישורים הפנימיים והנכנסים של האתר.
לפרטים נוספיםבתקופה האחרונה, עם השקת Google Plus ו- Google Related, התפנתה גוגל למהלך נוסף: תצוגה חדשה של הקישורים פנימיים (sitelinks) בתוצאות מנוע החיפוש שלה עבור ביטויי מותג. לפניכם סקירה קצרה ומספר תובנות. הדור הראשון: שנת 2006, תצוגה מוגבלת של שורה יחידה בעלת ארבעה קישורים: היעילות וחשיבותם של הקישורים הפנימיים, אשר בעצם נותנים מעין תצוגה מקדימה לקטגוריות שבאתר,…
לפרטים נוספיםאחרי שנגמרה החגיגה הראשונית סביב הפלוס החדש של גוגל, הגיע הזמן לבדוק את הפרקטיקה – עד כמה הוא באמת יעיל או מחדש משהו מבחינת שיווק ברשתות חברתיות? בזמן הקצר לקיומה של Google Plus, היו לא מעט אנשים שכבר הכתירו אותה כמתחרה המשמעותית ביותר לפייסבוק, או במילים יותר קיצוניות – Facebook Killer. השאלה הגדולה שנותרה בעינה,…
לפרטים נוספיםלפני כשבועיים התבשרנו כי כתב התרבות אלון עוזיאל, שחגג בהלוויה של סמי עופר, פוטר מעבודתו באתר האינטרנט וואלה! זה קרה אחרי שפרסם בבלוג שלו את חוויותיו מהמסיבה שערך בביתו שברח’ טרומפלדור, בזמן שעשירי הארץ חולקים כבוד אחרון לאיל ההון מתחת למרפסת שלו. עוזיאל התכוון שהפרסום יעשה רעש – אם תרצו מעין מחאה של הבלוגר הקטן…
לפרטים נוספיםבשבוע שעבר הצגתי לראשונה את הקורס “מיתוג אישי וניהול מוניטין באינטרנט”, שהולך להתקיים במסגרת בית הספר החדש למקצועות השיווק באינטרנט של ג’ון ברייס ו- SEO SIMPLE. היה זה כחלק מאירוע של בוגרי הקורס “קידום אתרים” של ג’קי סוויקיס במלון הרודס בת”א. לאחר שהצגתי את הקורס, פנו אליי כמה מהבוגרים ובעיקר ניסו להבין מהם ההבדלים בין…
לפרטים נוספיםרשת הפייסבוק היא חלק חיוני ובלתי נפרד ממיתוג אישי ברשת. השאלון שלפניכם בא לבדוק אם אתם מנצלים ביעילות את האפשרויות שמציעה הרשת החברתית הפופולארית הזו. שאלון: מיתוג אישי בפייסבוק – האם אתם עושים את זה כמו שצריך? 1. תמונת הפרופיל שלכם התמונה שלכם היא הדבר הראשון שרואים כשנכנסים אליכם לעמוד, לכן היא צריכה להיות מעודכנת,…
לפרטים נוספיםהספר נותן מבט כולל על תחום המיתוג האישי ומספק טיפים וכלים שיאפשרו לנו למתג את עצמנו בצורה אפקטיבית בעידן ה- WEB2.0 למרות (ואולי בגלל) הביקוש הרב לספר, החליטה הוצאת הספרים לשחרר פרקים ממנו לרשת לצפיה ללא תשלום דרך אתר שיתוף המסמכים SCRIBD בלינק הבא: Me 2.0: Build a Powerful Brand to Achieve Career Success דרך…
לפרטים נוספיםזה לא חדש שמיתוג אישי הוא קריטי לביסוס המקצועיות שלכם בתחומכם. על מנת ליצור לעצמכם שם, עליכם להשקיע גם באישיותכם המקוונת באינטרנט – זאת באמצעות הפרופילים השונים שלכם במדיה החברתית, דרך הבלוג והאתר המקצועיים שלכם. אבל לא פחות חשוב מאלו – גם לאופן בו אתם מוצגים בדואר האלקטרוני שלכם ישנה חשיבות. הדואר האלקטרוני, באמצעותו אתם…
לפרטים נוספיםקרה לכם פעם ששלחתם למישהו בקשת חברות בפייסבוק או בלינקדאין והוא לא אישר אתכם? בטוח שכן. זה בעיקר קורה שהבקשה נשלחת למישהו שאינו מכיר אתכם באופן אישי. כמו בחיים האמיתיים, דחייה היא משהו שלא קל לקבל, אבל ברשת האינטרנט לא צריך לקחת אינטראקציות חברתיות באופן אישי מדי. יחד עם זאת, יש דרכים להימנע מסיטואציות לא נעימות אלה.…
לפרטים נוספיםאם עד כה חשבתם שתוכלו לשלוט בתכני עמוד המותג שלכם, על ידי חסימת הגולשים מהעלאת תכנים על הקיר שלכם, יש שמועה כי החל מאוגוסט הקרוב, פייסבוק לא תאפשר לכם לחסום יצירה של תגובות בעמוד שלכם. זה מזכיר לנו שלאחרונה,כפי שדווח ב-YNET, נתקבלה בעמוד המותג של חברת “באג” בפייסבוק תלונה אודות מכשיר מקולקל, לאחר שהלקוחה התייאשה מלנסות…
לפרטים נוספים