בלוג eBrand

מהם הפרמטרים שקובעים את חוזקה של כתבה שלילית בתוצאות החיפוש?

בכל יום מתפרסמות אלפי כתבות ברחבי האינטרנט – אתרי חדשות, בלוגים, רשתות חברתיות, אתרי מבזקים ופורומים שונים. חלק מאותן כתבות, מכילות מידע שלילי על אדם מסוים או על חברה מסוימת, ועלולות להסב נזק משמעותי לו או לה.

קראו עוד »

צפו: קטעים מהרצאתו של מאור קפלנסקי ב"קרן מנדל"

גם לאחר שנים רבות בהם האינטרנט שינה את שגרת חיינו, חלק גדול מהגולשים לא מודעים לכל נושא ניהול המוניטין והמיתוג האישי והעסקי באופן מקוון. מאור קפלנסקי, מנכ”ל eBrand, העביר הרצאה בנושא ניהול מוניטין ומיתוג אישי-עסקי לקבוצת מנהלים במכון “קרן מנדל” שבירושלים.

קראו עוד »

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Button