המסעדה פתוחה רק למשלוחים? זה הזמן לשדרג את הביקורות ב-Google My Business

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
שליחה במייל
הדפסה

משבר הקורונה פוגע בכל תחומי החיים. כמובן שהחלק הבריאותי הוא החשוב ביותר והמפחיד ביותר, אך גם לפגיעה הכלכלית קיימת חשיבות רבה. מומחים וכלכלנים מזהירים בפני מיתון וקריסה כלכלית, נוכח עשרות אלפי עסקים שנסגרו, הוציאו לחל"ת עובדים או צמצמו היקפי מסחר. ענף המסעדות חטף מכה אנושה בכך שהממשלה אסרה על התקהלויות או אפילו ישיבה בתוך המסעדות, אך חלקן נשארו פתוחות וזמינות למשלוחים או לאיסוף ארוחות בטייק אווי. 

הלקוחות, שהיו הגלגל שמניע את מערכת המסעדה, אינם מגיעים עוד למסעדה, אבל חלקם כן ממשיכים להזמין משלוחים או לבצע איסופים עצמיים.
האם בתוך כל המצב הסבוך הזה – ניתן להוסיף ולשדרג ביקורות וחוות דעת בדף ה-Google My Business של המסעדה? בטח שכן!

מסעדת ריבר בפתח תקווה עובדת במתכונת משלוחים, אבל הביקורות זורמות כרגיל

נציץ על כמה דוגמאות לא מחמיאות (לינקים על תמונות המסך), שנכתבו מהזמן האחרונה, במהלך משבר הקורונה שפוקד אותנו. ניתן לראות כי למרות שמתפרסמות תגובות שליליות, לעיתים אף קשות ומחמירות, בעלי העסקים והמסעדות כלל לא ענו או אפילו ראו את התגובות השליליות בדף העסק שלהם ב-Google My Business.
דווקא בזמן הזה, כשהלקוחות סגורים ומבודדים בבית, יש להם יותר זמן פנוי להקדיש לכתיבת תגובות, במיוחד לאחר משלוחי אוכל מצטיינים או גרועים. 

תגובה שלילית על מסעדת ג'פניקה פתח תקווה

הלקוחות מחפשים ריגושים וחוויות חדשות, ומחפשים מסעדות ומעדניות שיכולות לשלוח עד לפתח דלתם את הארוחות והאוכל שהזמינו – זה בדיוק הזמן שבו לקוחות יחפשו מסעדות חדשות שטרם הכירו, ועל כן משלוח עד הבית זו הזדמנות מעולה להיכרות עם אוכל חדש. עם זאת, ניתן לראות כי יש מסעדות שלא השכילו לשדרג ולהשקיע במשלוחי האוכל, והתגובות לא איחרו להגיע. 

גם מסעדת SOHO בראשל"צ נופלת במשלוחים

ניהול חוות דעת וביקורות, והנעת הלקוחות להשארת חוות דעת חיוביות הם שני מרכיבים קריטיים לצמיחה ולגדילה של בית עסק, במיוחד מסעדות שנשארו פתוחות. זו גם מקפצה ענקית למסעדה שסובלת מציון נמוך יחסית (פחות מ-4 כוכבים), ועל כן היא יכולה לגייס את המשאבים שלה לטובת שדרוג הציון והביקורות בדפים העסקיים שלה – גם בפייסבוק, גם באתרים ייעודים כמו "תן ביס", "משלוחים", "רסט", "איזי" וכמובן דף העסק ב-Google My Business שמופיע גם במפות. 

זו המטרה - תגובות חיוביות ומשמחות, כמו שהלקוחה כתבה על מסעדת נאו סושי בר בגבעתיים

הלקוחות נכנסים לאפליקצית המפות בטלפון או במחשב, ומחפשים מסעדות קרובות שמבצעות משלוחים עד הבית. ברוב הפעמים – אם הלקוח לא מכיר את המסעדה, מה שישפיע עליו אם לבצע את ההזמנה מהמסעדה הוא הציון והביקורות בדף ה-Google My Business. החשיבות להשארת ביקורות וחוות דעת חיוביות גם בימים של בידוד וסגר, היא קריטית נוכח החשיפה הרבה שכל תגובה, תמונה וביקורת מקבלת מצד הגולשים והלקוחות החדשים. 

זה הזמן לקחת את השליטה לידיים ולדחוף את הלקוחות לצלם את המשלוחים, לכתוב כמה מילים ולפרגן אם המשלוח והאוכל היו לטעמם – תרתי משמע! 

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

סרטון החודש

כמה זמן אורך ניהול מוניטין?

eBrand בפייסבוק

הניוזלטר שלנו

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

הירשמו עכשיו לניוזלטר "לעזרת השם" של eBrand, ומדי חודש נשלח אליכם מספר עדכונים מעולמות הדיגיטל, ניהול המוניטין, השיווק והמיתוג ברשת. אל תדאגו – לא נחפור ונפוצץ את המייל שלכם, אנחנו בטוחים שהוא גם ככה עמוס…

לעזרת השם - ניוזלטר ניהול מוניטין באינטרנט

להרשמה הכניסו את הפרטים הבאים:

Call Now Button