בלוג eBrand

איך מדווחים על תוכן פוגעני מהפייסבוק?

גם פייסבוק וגם Google מאפשרות פניות אליהן באמצעים שהן בוחרות ובאופן חד כיווני, שלא מאפשר ערעור או שליטה כלשהי על פרסום שלילי, פוגעני ולא לגיטימי, שיכול להביא לפגיעה משמעותית באנשים ובעסקים. עם זאת, ישנם דרכים שונות שבאמצעותם ניתן לפעול להסרת תוכן פוגעני בפייסבוק.

קראו עוד »

איך משפיע המוניטין האינטרנטי של הפסיכולוג על יחסי מטפל-מטופל?

חייו האישיים של המטפל או המטפלת נעדרים באופן מוחלט ומכוון מהמטופל. עולם הפסיכותרפיה מבוסס על כך שחייו של המטפל הם אישיים וחסויים, מסיבות שונות. אך מה קורה כאשר חייו של המטפל חשופים לכל בתוצאות החיפוש תחת שמו ב-Google?

קראו עוד »

רוצה להשכיר או לשכור דירה? דאג לניהול המוניטין באינטרנט

מצוקת הדיור הקיימת בישראל בשנים האחרונות הביאה לעלייה חדה במחירי השכירות בכל רחבי הארץ. הדירות עצמן לא השתנו, אך המחיר הגבוה והביקוש הרב הביאו, הן את השוכרים והן את המשכירים, למיין את האפשרויות שעומדות בפניהם בקפידה.

קראו עוד »

6 טיפים לאופטימיזציה של תמונות בתוצאות החיפוש

כאשר מתייחסים אל תוצאות חיפוש בעמוד הראשון ב-Google או אל טכניקות של קידום אורגני, לא תמיד מחשיבים את התמונות כנכס אסטרטגי. אך למעשה התמונות יכולות להשיג לא מעט חשיפות לעסק או לאישיות מסוימת, אם דרך חיפוש התמונות שמציע Google ואם דרך הקלקה על התמונות שמופיעות בעמוד הראשון ומושכות את עינו של הגולש.

קראו עוד »

איך ההסכם החדש בין Twitter ל- Google ישפיע על הנראות שלכם בתוצאות החיפוש?

הפופולריות וההשפעה של Twitter בזירת האינטרנט הישראלית בכלל וניהול המוניטין בפרט, היא עדיין נמוכה – במיוחד ביחס לארה”ב ורוב מדינות אירופה. הציוצים בישראל הם בעיקר מנת חלקם של אנשי תקשורת ואינטרנט. עבור הציבור הרחב, יש רשת חברתית אחת – והיא פייסבוק.

קראו עוד »

4 כלים מעניינים ליצירת תוכן ויזואלי

כשאומרים תוכן באינטרנט, כבר מזמן לא מתכוונים רק למאמרי טקסט. אם אתם רוצים להשיג אפקט מהתוכן האינטרנטי שלכם (בין אם זה לצרכי תדמית, שיווק או ניהול מוניטין) עליכם להיעזר גם באלמנטים ויזואליים, שילוו את הטקסט (כמו המצגת שלפניכם) – ולעתים יהוו את התוכן עצמו.

קראו עוד »

5 כללים למחקר ביטויי מפתח בקמפיין ניהול מוניטין באינטרנט

כל איש SEO יודע עד כמה חשוב הוא מחקר ביטויי המפתח (שנקרא גם “מחקר מילות המפתח”), כשלב מקדים לקמפיין קידום אתרים, שמטרתו היא לרוב לקדם אתר (בד”כ תדמית או חנות) כמה שיותר גבוה בתוצאות החיפוש.

קראו עוד »

זה עוד לא קרה לנו…

מכירים את זה כשמתקשרים אליכם להציע הצעות שיווקיות שאתם לא צריכים? ברור.. אבל אתם בטח לא מכירים את זה שמציעים לכם מה שאתם מציעים לאחרים…

קראו עוד »

שיפור התדמית של בוז’י תלוי גם בפייסבוק

מי ששמע את הנאומים האחרונים של ראש מפלגת העבודה, יצחק “בוז’י” הרצוג, בוודאי שם לב לשינוי בטון שלו: הוא תקיף יותר, סמכותי יותר ופחות “רכרוכי”. לכל זאת יש סיבה – שיעורי פיתוח הקול שהוא עבר לאחרונה בניסיון לשנות את תדמיתו הפייסנית מדי, כפי שנתפסת על ידי הציבור.

קראו עוד »

או השאירו פרטים ואנו נחזור בהקדם:

מה חדש בבלוג?

ארכיון בלוג

eBrand בפייסבוק

Call Now Button