eBrand היא הראשונה (2008) שהציגה בצורה מסחרית בישראל שירותים של הדחקת אזכורים שליליים ממנועי החיפוש, או במילים אחרות ניהול מוניטין באינטרנט.

אם חיפשתם שירותים של הדחקה, הסרה או מחיקה מגוגל – זה המקום. במהלך השנים רכשנו ניסיון רב שמעמיד אותנו בקדמת תחום זה בישראל.



למי מיועד שירות מחיקת אזכורים שליליים?  כל אדם או מותג ש:

מדוע דווקא לבחור ב- eBrand להדחקת האזכורים השליליים שלך לעמודים לא רלוונטים בגוגל?

מעבר לראשוניות שיש לה בתחום, ל- eBrand יש תוכנית חדשנית וייחודית לצורך ניקוי מוניטין באינטרנט, תוך התאמה ללקוח על פי מאפייניו הייחודיים וחוזק האזכורים השליליים שיש על שמו (או על שם המותג שלו).
לשיטה זו יש תוצאות מוכחות בשטח ובאמתחתנו הצלחות רבות. בעזרת ידע נרחב ב- SEO והכרות מעמיקה עם זירת האינטרנט הישראלית, eBrand תוכל להשפיע על תוצאות החיפוש של שמך בגוגל ולהפוך אותן לרלוונטיים עבורך בהקשרים חיוביים.

מלאו את הטופס צור קשר שבצד ואנחנו נשלח לכם דוח ניהול מוניטין באינטרנט חינם 

איך פועלת השיטה של eBrand להדחקת אזכורים שליליים? מטבע הדברים, לא נוכל לפרט את כל המתודולוגיה, אולם נוכל לומר באופן כללי שנעשה זאת על ידי:

בניגוד ל- SEO (קידום אתרים) “מסורתי”, eBrand משלבת טכניקות מרובות על מנת להביא לתוצאות רצויות  ובשורה התחתונה – אנחנו יודעים לדחוק !

טכניקות ושיטות הדחקת האזכורים של eBrand פועלות על פי עקרונות שקיפות מלאה שהוטוו על ידי המומחה האמריקאי אנדי ביל (בתמונה) מחבר הספר Radically Transparent (בתמונה)

מהו אורכו של קמפיין מחיקת אזכורים שליליים?

בין חצי שנה לשנתיים – תלוי בחוזקם של האזכורים השליליים. יש לציין שהדחקת אזכורים שליליים היא פעולה שתוצאותיה יבואו לידי ביטוי רק לאחר תקופה מסוימת (אין זבנג וגמרנו), ולכן כדאי לך להתחיל קמפיין מסוג זה מוקדם ככל האפשר.

האם אפשר למחוק מגוגל אזכורים שליליים?

ניתן למחוק אזכורים שליליים מתוצאות החיפוש של גוגל רק במקרה שהעמוד הרלוונטי הוסר מהאינטרנט או ששם המותג נמחק ממנו. ניתן לגרום לכך על ידי פניה לבעל האתר, או לגוגל. מהניסיון שלנו, פניות אלה מעלות חרס ורק גורמות לאפקט שלילי, אלא אם כן יש עילה משפטית להסרת התוכן מהאינטרנט (לשון הרע, זכויות יוצרים וכו’). יש לקחת בחשבון כי לא ניתן למחוק וכי האזכורים יישארו לנצח בשרתים של גוגל, אולם לא תהיה להם משמעות אם הם יידחקו אחורה לעמודים לא רלונטיים.

ידוע כי רק 10% מהגולשים עוברים לעמוד התוצאות השני בבואם לחפש מידע בגוגל. אחוז זניח יותר עובר לעמודים 3 ו- 4. על כן, ניתן לקבוע בלב שלם כי דחיקה לעמודים אלה, תשפר ללא הכר את התדמית האינטרנטית של המותג.

האם אתם שומרים על דיסקרטיות?

מטבע הדברים, eBrand מקפידה על שמירת פרטיותם של לקוחותיה – במיוחד עבור אלה הזקוקים לניקוי מוניטין באינטרנט. אתם נמצאים בידיים המקצועיות ביותר. למאמרים בנושא: